1. Փակագծերում տրված բառերից մեկը տվյալ նախադասությանը համապատասխանում է, մյուսը՝ ոչ: Տեղադրիր ճիշտ բառը:
ա. Տատս թոնրի կողքին էր շարել նոր թխած (1.ջնարակները, 2.նկանակները):
բ. Ժամանակն այդպես էլ չսպիացրեց նրա հոգում մնացած (1.խարամը, 2.խարանը):
գ. Օրակարգում ներկայացված ոչ մի հարցի շուրջ (1.միացյալ, 2.միասնական) որոշում չկայացվեց:
դ. Որոշվեց հիվանդի իրահատությունը կատարել (1.տեղային, 2.տեղական) անզգայացումով:
բ. Ժամանակն այդպես էլ չսպիացրեց նրա հոգում մնացած (1.խարամը, 2.խարանը):
գ. Օրակարգում ներկայացված ոչ մի հարցի շուրջ (1.միացյալ, 2.միասնական) որոշում չկայացվեց:
դ. Որոշվեց հիվանդի իրահատությունը կատարել (1.տեղային, 2.տեղական) անզգայացումով:
2. Ո՞ ր դարձվածքների իմաստն է սխալ բացատրված:
1.ժամավաճառ լինել – իզուր ժամանակ վատնել
2.երեսից կախվել – թախանձել
3.արյունը ջուր դառնալ – սահմռկել
4.աչքերը փակել – ժպտալ
5. աչքը ջուր կտրել – կարոտով, անհամբերությամբ սպասել
6. անձյուն ձմեռ – անճարակ մարդ
7. գլխարկը գետնովը տալ – նորաձև հագնվել
8. գլխին տալ — ուրախանալ
2.երեսից կախվել – թախանձել
3.արյունը ջուր դառնալ – սահմռկել
4.աչքերը փակել – ժպտալ
5. աչքը ջուր կտրել – կարոտով, անհամբերությամբ սպասել
6. անձյուն ձմեռ – անճարակ մարդ
7. գլխարկը գետնովը տալ – նորաձև հագնվել
8. գլխին տալ — ուրախանալ
3. Ո՞ր շարքի բոլոր բառազույգերն են կազմված հականիշներից:
1.հետամտել-ձգտել, անթաքույց-սքողված, երբեմն-ստեպ-ստեպ
2.հրավիրել-արտաքսել, ավերակ-շեն, լայն-անձուկ3. բարեկիրթ-անտաշ, գոգավոր-խորդուբորդ, համախմբել-ջլատել
4.ականակիր-պղտոր, խոչընդոտել-խանգարել, անկանոն-օրինաչափ
2.հրավիրել-արտաքսել, ավերակ-շեն, լայն-անձուկ3. բարեկիրթ-անտաշ, գոգավոր-խորդուբորդ, համախմբել-ջլատել
4.ականակիր-պղտոր, խոչընդոտել-խանգարել, անկանոն-օրինաչափ
4. Ո՞ր շարքում ուղղագրական սխալ չկա.
1.արփշիռ, փաղչել, հորձանուտ, տարրալուծել
2.արհամարհել, տարորոշել, ավելորդ, բողկ3.քսուք, ժայտքել, ճմռթել, գախտագողի
4.պարքև, պանդուխտ, սրտդողել, դշխուհի
2.արհամարհել, տարորոշել, ավելորդ, բողկ3.քսուք, ժայտքել, ճմռթել, գախտագողի
4.պարքև, պանդուխտ, սրտդողել, դշխուհի
5. Ո՞ր շարքի բոլոր բառազույգերն են կազմված հոմանիշներից.
1.ուշաթափվել-նվաղել, աղոթել-ապաշխարել, հոծ-խիտ
2. տամուկ-խոնավ, թեժ-մարմանդ, դալուկ-գունատ
3. ստահոդ-շինծու, աչառու-կողմնակալ, անձայն-մունջ4. լայնախոհ-նեղմիտ, շնորհազուրկ-ապիկար, կարկառուն-անվանի
2. տամուկ-խոնավ, թեժ-մարմանդ, դալուկ-գունատ
3. ստահոդ-շինծու, աչառու-կողմնակալ, անձայն-մունջ4. լայնախոհ-նեղմիտ, շնորհազուրկ-ապիկար, կարկառուն-անվանի
6. Գրի´ր տրված դարձվածքների իմաստները.
1.Արյունը գլխին խփել- կատաղել
2. Լեզուն բռնվել – կաշկանդվել
3. Քարը փեշից թափել- համոզվել
4.Զենքերը վայր դնել – հանձնվել
2. Լեզուն բռնվել – կաշկանդվել
3. Քարը փեշից թափել- համոզվել
4.Զենքերը վայր դնել – հանձնվել
7. Ո՞ր տարբերակը տեղադրելու դեպքում քերականորեն և տրամաբանորեն ճիշտ նախադասություն կստացվի:
……………………………, որը գտնվում էր Աթենքի մոտակայքում՝ դիցաբանական հերոս Ակադեմոսի անունը կրող պարտեզում:
- Հին Հունաստանում Պլատոնի հիմնած փիլիսոփայական դպրոցը կրում էր Ակադեմիա անունը
- Ակադեմիա անունն էր կրում Պլատոնի հիմնած փիլիսոփայական դպրոցը Հին Հունաստանում
- Հին Հունաստանում Ակադեմիա անունն էր կրում Պլատոնի հիմնած փիլիսոփայական դպրոցը
- Ակադեմոսի փիլիսոփայական դպրոցը Հին Հունաստանում հիմնել էր Պլատոնը
No comments:
Post a Comment