Friday 20 December 2019

Հաշվետու եմ



    • Լուսանկարը՝ Նարեկ Սուքիասյանի















    • հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.

Բացակայություներիս թիվը վստահ եմ` բավականին շատ է, քանի որ հաճախում եմ անհատական պարապմունքների: 

    • ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,

    • ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,
Ուշացումներ եղել են, պատճառը՝ դարակների հեռավորությունն է: 

    • մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
      ուսումնասիրություն
      լուսաբանում
Աշխատանքների ընդհանուր ամփոփումը կարող եք տեսնել` վերևում: 

    • մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
      նախագծերի թվարկում
      անհատական աշխատանքը նախագծում
Մասնակցել եմ դասընթացների ժամանակ կազմակերպված նախագծերի: Նյութերին կարող եք ծանոթանալ` վերևում: 

    • մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
    • մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
Էկո նախագծերով ճամփորդություններ, որոնց շրջանակներում մաքրել ենք շրջակա միջավայրը: 

    • մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
Այդքան էլ ակտիվ չեմ մասնակցում, քանի որ հաճախում եմ անհատական պարապմունքների, սակայն մասնակցել եմ մի քանի մեդիաուրբաթների: 

    • մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
Մասնակցել եմ <<Ֆոլկ Բենդ>>-ի մի քանի համերգների: 

    • կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
Կարծում եմ խախտումները ուշացումներս են, ոնոց պատճառը նշեցի, որ դարակների հեռավորությունն է: 

  • անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
Գիտելիքի բարելավում: Ուսումնական ճամփորդությունների մասնակցություն: 

  • ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
Գնահատականներս՝ բավարար: 

  • ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.

  • «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
    Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
    ընթերցանություն
    ուսումնասիրություն
    ուսումնական այլ աշխատանք
  • ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր:
    • Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
    • իր ընտրած ճամբարային ջոկատը։

No comments:

Post a Comment