Thursday 18 February 2021

Մի բաժակ ջերմություն


<<Մի բաժակ ջերմություն>>
Լուսանկարը` Վիկտորյա Սուքիասյանի 



Հիմա անդադար անձրևում է, թեև դրսում հուլիս ամիսն է… Եթե ցերեկը ասեին, որ էսպես անձրևելու է երեկոյան, երևի լուռ ժպտայի ու հակաճառեի` սովորությանս համաձայն: Չգիտեմ` ով է նեղացրել ամպերին, որ էսպես հորդացած լաց են լինում, բայց երևի շատ են ցավեցրել… Հորդացած թափվում է գետնին, մաքրելով գետնի վրայի ոտնահետքերը, որոնք մնացել էին ինչ-որ մեկից հուշ` փողոցին: Մարդիկ վազում են դրսում` փորձելով թաքնվել ինչ-որ տեղ: Ինչ-որ մեկի հիշողության փոշին ուսերին է մնացել և համառորեն պահքարում է անձրևի հետ, որ հանկարծ` չմաքրվի, չմոռացվի...
Սիրում եմ անձրևը, հատկապես, երբ տրամադրությանս համահունջ է լինում: Էս եղանակը, բնույթով արդեն քեզ հանգստություն է բերում` քուն, տաք թեյ անկողնումդ, պատուհանի կողքին կամ էլ ՁԵՐ թեյարանում:
Դուրս եմ գալիս փողոց, գնում եմ իմ ու քո սիրելի թեյարանը, տարօրինակ է` իմ ու քո սեղանը ազատ է դեռ, թեպետ թեյարանում էլ տեղ չկա, որովհետև մարդիկ պաշտպանվել են անձրևից` մտնելով թեյարան: Իսկ մեր սեղանը դեռ ազատ է, կարծես թե ամեն անգամ գիտի, որ մեզնից ինչ-որ մեկը էնտեղ է գնալու ու չի թողնում ոչ ոք նստի էնտեղ:
Երկու թեյ եմ վերցնում, մեկը ինձ, մյուսը` քեզ, ինչպես նաև, խնդրում եմ շաքարավազը մեծ ամանով մատուցեն, հուսամ սովորություններդ դեռ չես փոխել և թեյդ շատ <<քաղցր>> ես խմում: Ի վերջո մի բաժակ թեյի շուրջ կարելի է նկատել կարևորը։ Թեյի մեջ շատ պատմություններ են ամբողջանում, նա էությունը հաղորդել գիտի: Նա ինձ քո' էությունը հաղորդել գիտի: Սպասում եմ, արի...

No comments:

Post a Comment