Sunday 6 December 2020

Մետրո

<<Մետրո...>> 

Մետրոյում եմ... Մոտ տասնհինգից քսան  մարդ կա... Մետրոյին սպասելը էստեղ հարաբերական է ասված, որովհետև մենք նայում ենք ժամին ու չենք էլ հասկանում` ոնց են գնում մեր կյանքի վայրկյանները, իսկ մենք կանգնած սպասում ենք մինչ դրանք անցնեն: 

Էստեղ հոսքը ավելանում է ու ավելացողները էլի ժամին են նայում: 

Մտածում եմ. «Տեսնես էսքան մարդկանց մեջ, կա՞ գեթ մեկ հոգի, ով գնահատում է իր կյանքի րոպեները ու արժևորում պահի կարևորությունը»:

Ես ինքս չգնահատելով, առաջանում մետրո: Չափից շատ ենք... Երևի նախորդ վագոնում ավելի հարմար ու տաքուկ տեղավորվեի, հետո ականջներումս թնդացող երգի ռիթմը կհամապատասխանեցնեի վագոնի թափի հետ, որ իրար լրացներով ճամփա ընկնեինք: 

Էս ուղղակի մետրո չի, ստեղ մոտավորապես երեսունից քառասուն, քառասունից վաթսուն մարդու կյանք ա եռում: Օդում անբացատրելի անհանգստություն, սպասում ու տխրություն կա, ինչպես մետրոյից բազմակի անգամներ վերևում գտնվող երկնքում, ուղղակի երկինքը արտահայտում է տխրությունը, էստեղ ուղղակի պետք է աչքեր կարդանք: 

Էդ մթնոլորտից դուրս գալով, հասկանում ես` մի սպասող էլ դու պիտակվեցիր... Դու էլ իրենց պես սպասում ես: Չգիտես` ում, ինչին, երբ, որտեղ, ուղղակի լուռ սպասում ես, բայց բնույթով անհամբեր ես, ուզում ես շուտ վերջանա էդ զգացողությունը: Մետրոյի դռներից դուրս ես գալիս, չես էլ սպասում գնա, շարունակում ես ճամփադ, քայլերդ արագացնում ես, որ շուտ հասնես էլեկտրական աստիճաններին... Հասար: Ի՞նչ փոխվեց, որ մեկ աստիճան վերև կանգնեցիր: Շու՞տ հասար: 

Մետրոն գնաց` մարդկանց շշուկներն ու խոսացող աչքերը թողնելով դիմացս, դղրդացնելով ներաշխարհս` հեռացավ: 

No comments:

Post a Comment