Հասարակագիտություն
Հասարակագիտության առարկայից, մասնակցել եմ բազմաթիվ նախագծերի։ Կազմակերպել ենք քննարկուրկումններ, զրուցել, ինչու չէ նաև բանավիճել։ Քանի որ <<Հասարակագիտություն>> առարկայից ունեմ երկու ուսուցչուհի՝ Ազնիվ Գալստյանը և Դիանա Նազարյանը, այդ իսկ պատճառով թեմաների ուսումնասիրությունները և քննարկումներ ավելի շատ են քան մյուս առարկաներինը:
Դիանա Նազարյան
Իրաքի Քուրդիստանի հանրաքվեն, հետևանքները
Կոնֆլիկտ
Հասարակագիտության առարկայից, մասնակցել եմ բազմաթիվ նախագծերի։ Կազմակերպել ենք քննարկուրկումններ, զրուցել, ինչու չէ նաև բանավիճել։ Քանի որ <<Հասարակագիտություն>> առարկայից ունեմ երկու ուսուցչուհի՝ Ազնիվ Գալստյանը և Դիանա Նազարյանը, այդ իսկ պատճառով թեմաների ուսումնասիրությունները և քննարկումներ ավելի շատ են քան մյուս առարկաներինը:
Դիանա Նազարյան
Իրաքի Քուրդիստանի հանրաքվեն, հետևանքները
Կոնֆլիկտ
ՎԱԽ
Բռնության տեսակներ
Բռնության տեսակներ
Ֆրանսիայի հեղափոխություն
Խրախուսանք և պատիժ
Սնահավատություն
Կրոն
Բուդդիզմ
Թրաֆիքինգ
Բռնության տեսակներ
Բռնության տեսակներ
Ֆրանսիայի հեղափոխություն
Խրախուսանք և պատիժ
Սնահավատություն
Կրոն
Բուդդիզմ
Թրաֆիքինգ
Ազնիվ Գալստյան
Ուշադրություն և հիշողություն
Զայրութ և Ընկալում
Անձնավորության սոցիալականացումը
ԱՆՀԱՏ,ԱՆձ"ԱՆձՆԱՈՐՈՒԹՅՈՒՆ",ԱՆՀԱՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ:
Զգայություններ և ընկալում
Զիգմունդ Ֆրոյդ
Կարծիք և ինքնագնահատում
Ունենալով երկու ուսուցչուհի նույն առարկայից, կարծում եմ ավելի արդյունավետ է քանի որ թեմաները ավելի լայնածավալ են քան մեկ ուսուցչուհու հետ, ուստի քննարկուները և թեմաների ուսումնասիրությունները ավելի շատ են: Կազմակերպված քննարկումները նպաստում են աշակերտին չվախենալ իր կարծքիը արտահայտել: Գնահատականս` բավարար:
Ուշադրություն և հիշողություն
Զայրութ և Ընկալում
Անձնավորության սոցիալականացումը
ԱՆՀԱՏ,ԱՆձ"ԱՆձՆԱՈՐՈՒԹՅՈՒՆ",ԱՆՀԱՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ:
Զգայություններ և ընկալում
Զիգմունդ Ֆրոյդ
Կարծիք և ինքնագնահատում
Ունենալով երկու ուսուցչուհի նույն առարկայից, կարծում եմ ավելի արդյունավետ է քանի որ թեմաները ավելի լայնածավալ են քան մեկ ուսուցչուհու հետ, ուստի քննարկուները և թեմաների ուսումնասիրությունները ավելի շատ են: Կազմակերպված քննարկումները նպաստում են աշակերտին չվախենալ իր կարծքիը արտահայտել: Գնահատականս` բավարար:
No comments:
Post a Comment