Հայոց Լեզու և Գրականություն
Առաջին կիսամյակում փոքր ինչ թերացել եմ, սակայն երկրորդ կիսամյակում փոխելով, իմ իսկ ուսուցչուհուն փորձեցի էլ ավելի ակտիվ մասնակցել դասապրոցեսներին: Երկրորոդ կիսամյակում, գործնական առաջադրանքների շնորհիվ բարելավել եմ Հայոց լեզվի գիտելիքներս: Ֆլեշմոբերին այնքան էլ ակտիվ չեմ մասնակցել, սակայն դասաժամերին կատարել եմ ֆլեշմոբյան առաջադրանքները: Կարդացել և քննարկել ենք բազում գրողների և ուսումնասիրել նրանց կենսագրությունը: Կազմակերպել ենք բավականին շատ քննարկուներ, խաղացել ենք գրական խաղ:
Ներկայացնում եմ հետևյալ նախագծերը
Առաջին կիսամյակում փոքր ինչ թերացել եմ, սակայն երկրորդ կիսամյակում փոխելով, իմ իսկ ուսուցչուհուն փորձեցի էլ ավելի ակտիվ մասնակցել դասապրոցեսներին: Երկրորոդ կիսամյակում, գործնական առաջադրանքների շնորհիվ բարելավել եմ Հայոց լեզվի գիտելիքներս: Ֆլեշմոբերին այնքան էլ ակտիվ չեմ մասնակցել, սակայն դասաժամերին կատարել եմ ֆլեշմոբյան առաջադրանքները: Կարդացել և քննարկել ենք բազում գրողների և ուսումնասիրել նրանց կենսագրությունը: Կազմակերպել ենք բավականին շատ քննարկուներ, խաղացել ենք գրական խաղ:
Ներկայացնում եմ հետևյալ նախագծերը
Մնացած բոլոր նախագծերի և առաջադրանքների համար կարող եք ծանոթանալ ՙՙՀայոց Լեզու և Գրականություն՚՚ էջում
Կարծիք և ինքնագնահատում
Ոչինչ չէի ցանկանա փոխել, քանի որ հայոց լեզվի և գրականության դասընթացները անցնում են բավականին հագեցած: Կցանկանաի գրականության դասաժամերին ավելանաին, առաջադրանքներ, որոնք կպարունակեին գիրք կարդալ այնուհետև կազմակերպվեին քննարկումներ տվյալ գրքի շուրջ: Գնահատականս՝ բավարար
No comments:
Post a Comment